Mullers n'aizión

Un dexaloixo un atra okupazión

Dende o Bloque Independentista de Cuchas queremos expresar o nuestro o refirme a las personas agredidas y humilladas debant d´actuación d´as fuerzas represoras d´o estau espanyol, que una vegada más ha amostrau que sin o brutal uso d´a violencia no son cosa, que no saben lo que ye o dialogo. Amostrando-lo ista vegada que en o brutal desaloixo d´o Centro Social Ocupau Kike Mur.

Tamien queremos fer plegar o nuestro más sincero refirme a las companyeras y vecinas d´o vico de Torrero, que dende o principio y dende fa anyadas han contimostrau estar a o canto d´ista y atrás muitas luitas socials.

Que les quede bien platero, que a traviés d´a represión y o brutal uso d´a violencia no conseguiran que reblemos. Os suyos “argumentos” (lapos, pinyoras, detencions, asinas-asinas…) nomás nos dan más motius ta continar enta debant, y nos refirman en a nuestra luita.

 

AS CARRERAS Y AS CASAS HUE MÁS QUE NUNCA SON NUESTRAS!!

 A LUITA CONTINA!!

 UN DEXALOIXO UN ATRA OKUPACIÓN!!!!



Desde el Bloque Independentista de Cuchas queremos expresar nuestro más caluroso apoyo a las personas agredidas y humilladas ante la actuación de las fuerzas represoras del estado español, que una vez más ha demostrado que sin el uso brutal de la violencia no son nada, que no saben que es el dialogo. Demostrándolo esta vez en el brutal desalojo del Centro Social Okupado Kike Mur.

También queremos hacer llegar nuestro más ferviente apoyo a las compañeras y vecinas del barrio de Torrero, que desde un principio y desde hace años han demostrado estar al lado de esta y otras muchas luchas sociales.

Que les quede bien claro, que mediante la represión y el uso brutal de la violencia no van a conseguir que reblemos. Sus “argumentos” (golpes, multas, detenciones, etc.) sólo nos dan más motivos para seguir adelante, nos reafirman en nuestra lucha.

 

¡LAS CALLES Y LAS CASA HOY MÁS QUE NUNCA SON NUESTRAS!!

¡¡LA LUCHA CONTINUA!!

¡¡¡UN DESALOJO, OTRA OKUPACION!!!


Des de el Bloque Independentista de Cuchas volem mostrar el nostre suport a les persones agredides i humiliadas per l’actuació de les forces repressores de l’Estat espanyol, que una vegada més han mostrat que sense el brutal ús de la violència no són res, i que no saben el que és el diàleg. En aquesta ocasió amb motiu del brutal desallotjament del Centro Social Ocupado Kike Mur.

També volem fer arribar el nostre suport a les companyes i veïnes del barri de Torrero, que des de sempre han demostrat com estar fent costat a aquesta i altres moltes lluites socials.

Que els quedi ben clar que amb repressió i brutal ús de la violència no aconseguiran que ens rendim. Els seus “arguments” (escopinyades, multes, detencions i demès…) no fan més que donar-nos motius per continuar endavant i ens donen forces per continuar en la nostra lluita.

 

ELS CARRERS I LES CASES  SÓN NOSTRES AVUI MÈS QUE MAI!!

 LA LLUITA CONTINUA!!

 UN DESALLOTJAMENT, UNA ALTRA OKUPACIÓ!!!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s