Mullers n'aizión

¿que ye a clau roya?

A CLAU ROYA

A Clau Roya ye un colectibo que naixe de dentro d’a cucha independentista aragonesa y cuya finalidat ye bisibilizar, potenziar y fer fuerte a presenzia femenina en a luita reboluzionaria. Entendemos o feminismo como a clau que cal ta ubrir o camín que derrote a o sistema patriarcal, imperialista y capitalista imperante en a soziedat. As mullers, nomás por estar-ne, sufrimos en o millor d’os casos una doble discriminazión, de clase treballadera y de sexo, por no charrar d’as que’n soportan aquellas mullers que antimás son inmigrans, de raza “no blanca”, lesbianas, etz.

Nos sentimos erederas de todas aquellas mullers que luitón y dión a suya bida por liberar a la muller d’os suyos estrinques. Estrinques imposaus de traza “natural” por ista soziedat feita por ombres y ta ombres. No queremos estar líders, no queremos una soziedat marcada por as cherarquías, nomás miramos de que a parola igualdat u a chustizia sozial deixen d’estar un slogan buedo de muitos colectibos que lo fan serbir como siñal y nian saben lo que significa. Tenemos a parola y o compromís, no azeptaremos que en a cucha se reproduzcan os rols masclistas que se dan en a soziedat, denunciando-los y empentando una partizipazión más actiba d’a muller en a cucha reboluzionaria.

Plegadas en iste punto emos considerau importán remarcar a relebanzia que tiene ta las mullers o conoiximiento d’o feminismo, no definiu como l’antitesis d’o masclismo (ya todas conoixemos as ferramientas d’o patriarcau), sino como a busqueda y esichenzia d’a igualdat reyal y legal en a soziedat, plegando a nuebas significazions que nos metan como iguals difuera de cualsiquier subordinazión.

Por tot isto creyemos, y en ello imos a endrezar o nuestro treballo, que isto ha d’estar una luita colectiba, pero debán de tot personal. O nuestro obchetibo ye o de creyar una linia de treballo que nos aduye a formar-nos, enriquir-nos y creixer, asinas como creyar un aria de treballo en a cual bisibilizar a nuestra reyalidat en toz os ambitos, más que más dentro d’os mobimientos sozials y reboluzionarios.

Dende A Clau Roya reclamamos un cambio transbersal y radical d’a soziedat, d’astí a nezesidat de creyar un colectibo que nos dé a pertenenzia de colla sin sentir-nos relegadas a l’ombre. No queremos estar nomás l’apelliu d’a resta d’organizazions, sino a parti zentral d’a luita. Remeremos que l’orichen d’o patriarcau ye mui anterior a la d’o capitalismo, creyemos que una luita anti-capitalista y anti-imperialista que no baiga de bez y en compañía d’una luita contra o patriarcau y a bisión androzentrica d’o mundo no ye una berdadera reboluzión, ya que deixa d’un costau a o 50% d’a suya poblazión.

Creyemos que A Clau Roya be d’estar nomás formada por mullers, debiu a que nomás con a unión d’as mullers en colectibos feministas se podrá fer un luita consecuente, que a la fin repercutirá en toda la soziedat; pensamos que si no ye asinas podemos “cayer” en os perniziosos rols (identificaus, pero en enchaquias masiaus subchetibos) de subordinazión. Nomás azeptamos a reyalidat y miramos d’adaptar-nos a ella con o deseyo de que en un futuro istas midas no sigan menister.

En cualsiquier caso dende A Clau Roya queremos y deseyamos ascuitar opinions y socherenzias que puedan plegar en a nuestra asambleya dende colectibos de diferens ambitos, asinas como enriquir a aquellos que quieran fer as suyas nuestras ideyas.

“Ni tan furas como se prexinan”
“Ni tan sozmesas como deseyan”

Zaragoza a 20 d’Abiento de 2009
aclauroya@gmail.com

A CLAU ROYA

——————————————————————————————————–

A CLAU ROYA

A Clau Roya és un col·lectiu que neix dins de l’esquerra independentista aragonesa i la seva finalitat és fer visible, potenciar i enfortir la presència femenina en la lluita revolucionària. Entenem el feminismo com la clau necessària que obrirà el camí per trencar amb el sistema patriarcal, imperialista i capitalista imperant a la societat. Les dones, pel simple fet de ser-ho, patim en el millor dels casos una doble discriminació, de classe treballadora i de sexe, per no parlar de les que soporten aquelles dones que a més són inmigrants, de raça” no blanca”, lesbianes, etc.

Ens sentim herederes de totes aquelles dones que lluitaren i donaren la seva vida por alliberar a la dona de les seves cadenes. Cadenes imposades de manera “natural” per aqueesta societat feta per homes i per a homes. No volem ser líders, no volem una sociedat marcada per les jerarquies, tan sols pretenem que la paraula igualtat o la justícia social deixin de ser un eslògan buit de molts col·lectius que l’ usen com a bandera i ni tan sols saben el que significa. Tenim la paraula i el compromís, no acceptarem que en l’esquerra es reprodueixin els rols masclistes que es donen en la societat, denunciant-los i fomentant una participació més activa de la dona en l’esquerra revolucionària.

Arribats a aquest punt hem considerat important remarcar la rellevància que tenen per a las dones el coneixement del feminisme, no definit com la contraposició del masclisme (totes conoeixem els entramats del patriarcat), sinó com la cerca i exigència de la igualtat real i legal en la societat, assolint noves significacions que ens situin com a iguals, fora de qualsevol subordinació.

Per tot això creiem, i en aquesta línia encaminarem el nostre treball, que això ha ser una lluita col·lectiva però sobretot personall. El nostre objectiu és el de crear una línia de treball que ens ajudi a formar-nos, enfortir-nos i créixer, així com crear un àrea de treball en el qual visibilitzar la nostra realitat en tots els àmbits, sobretot dins dels moviments socials i revolucionàries.

Des de A Clau Roya reclamem un canvi transversal i radical de la societat, d’aquí la necessitat de crear un col·ectiu que ens doni sentiment de grup sense sentir-nos relegades a l’home. No volem ser tan sols el cognom de les demés organitzacions, sinó la part central de la lluita. Recordem que l’orígen del patriarcat és molt anterior al del capitalisme, creiem que una lluita anti-capitalista i anti-imperialista que relegui la lluita contra el patriarcat i la visió androcèntrica del món no és una vertadera revolució, ja que deixa de costat el 50% de la seva població.

Creiem que A Clau Roya ha d’estar únicament format per dones, degut a que només amb la unió de les dones en col·lectius feministes es podrà dur a terme una lluita conseqüent, que tard o d’hora repercutirà en tota la societat ; pensem que si no és aixií podem “caure” en els perniciosos rols (identificats, però en ocasions massa subjectius) de subordinació. Simplement acceptem la realitat i intentem adaptar-nos a ella amb el desig de que en un futur aquestes mesures no siguin necessàries.

En qualsevol cas des de A Clau Roya volem i desitgem escoltar opinions i suggerències que poden arribar a la nostra assemblea des de col·lectius de diferents àmbits, així como enriquir a aquells que vulguin fer seves les nostres idees.

“Ni tan furas como se prexinan”
“Ni tan sozmesas como deseyan”

Zaragoza a 20 de Desembre del 2009
aclauroya@gmail.com
——————————————————————————————————–
A Clau Roya

A Clau Roya es un colectivo que nace dentro de la izquierda independentista aragonesa y cuya finalidad es visibilizar, potenciar y fortalecer la presencia femenina en la lucha revolucionaria. Entendemos el feminismo como la llave necesaria que abra el camino para derrotar el sistema patriarcal, imperialista y capitalista imperante en la sociedad. Las mujeres, por el mero hecho de serlo, sufrimos en el mejor de los casos una doble discriminación, de clase trabajadora y de sexo, por no hablar de las que soportan aquellas mujeres que además son inmigrantes, de raza” no blanca”, lesbianas, etc.

Nos sentimos herederas de todas aquellas mujeres que lucharon y dieron su vida por liberar a la mujer de sus cadenas. Cadenas impuestas de manera “natural” por esta sociedad hecha por hombres y para hombres. No queremos ser lideres, no queremos una sociedad marcada por las jerarquías, solo pretendemos que la palabra igualdad o la justicia social dejen de ser un slogan vacío de muchos colectivos que lo usan como bandera y ni si quiera saben lo que significa. Tenemos la palabra y el compromiso, no aceptaremos que en la izquierda se reproduzcan los roles machistas que se dan en la sociedad, denunciándolos y fomentando una participación más activa de la mujer en la izquierda revolucionaria.

Llegadas a este punto hemos considerado importante remarcar la relevancia que tiene para las mujeres el conocimiento del feminismo, no definido como la antítesis del machismo (ya todas conocemos las artimañas del patriarcado), sino como la búsqueda y exigencia de la igualdad real y legal en la sociedad, llegando a nuevas significaciones que nos sitúen como iguales fuera de cualquier subordinación.

Por todo esto creemos, y en ello vamos a encaminar nuestro trabajo, que esto tiene que ser una lucha colectiva, pero ante todo personal. Nuestro objetivo es el de crear una línea de trabajo que nos ayude a formarnos, fortalecernos y crecer, así como crear un área de trabajo en la cual visibilizar nuestra realidad en todos los ámbitos, sobretodo dentro de los movimientos sociales y revolucionarios.

Desde A Clau Roya reclamamos un cambio transversal y radical de la sociedad, de ahí la necesidad de crear un colectivo que nos de la pertenencia de grupo sin sentirnos relegadas al hombre. No queremos ser únicamente el apellido de las demás organizaciones, sino la parte central de la lucha. Recordemos que el origen del patriarcado es muy anterior a la del capitalismo, creemos que una lucha anti-capitalista y anti-imperialista que no vaya a la par y en compañía de una lucha contra el patriarcado y la visión androcéntrica del mundo no es una verdadera revolución, ya que deja de lado al 50% de su población.

Creemos que A Clau Roya debe estar únicamente formada por mujeres, debido a que solo con la unión de las mujeres en colectivos feministas se podrá llevar a cabo una lucha consecuente, que tarde o temprano repercutirá en toda la sociedad ; pensamos que si no es así podemos “caer” en los perniciosos roles (identificados, pero en ocasiones demasiado subjetivos) de subordinación. Simplemente aceptamos la realidad e intentamos adaptarnos a ella con el deseo de que en un futuro estas medidas no sean necesarias.

En cualquier caso desde A Clau Roya queremos y deseamos escuchar opiniones y sugerencias que puedan llegar a nuestra asamblea desde colectivos de diferentes ámbitos, así como enriquecer a aquellos que quieran hacer suyas nuestras ideas.

“Ni tan furas como se prexinan”
“Ni tan sozmesas como deseyan”

Zaragoza a 20 de Diciembre de 2009
aclauroya@gmail.com

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s