Mullers n'aizión

6 de Mayo- Diya d’as mais

Tot prencipia quan veyes a luz por primera vegada. Beluna ta levau en a suya pancha mientres 9 meses. Ye ella, ye tu mai. Prencipias os tuyos diyas alimentada por unas popas que tamien son d’ella, de tu mai. Mientres as tuyas primeras anyadas bella persona te refirma, t’acompanya y te proteche como si estases más que a suya propia vida, ella ye tu mai.

Dende que naixes, ella ye astí, ye a parti incondicional d’a tuya vida, a que luita por que tot siga bien, a que de verdat ye a o piet d’o canyon, a tristement a mayoría d’as vegadas ye a que debanta y da vida a toda una casa y a la familia.

Dende A Clau Roya iste ye un diya an que antimas de celebrar o diya d’as mais de tot o mundo queremos alzar as nuestras voces ta refirmar-las, ta ubrir os uellos y empetar a todas as mullers a que salgan d’as suyas casas y no sigan enzarradas a o servicio d’a familia entera. Dica hue a mayoría d’as mais han cargau con tot o peso d’a casa, permitiu y favoreixiu por o poder y animo patriarcal d’o estau que poco ha feito ta empentar a que as mullers prencipien a tener una vida propia difuera d’as suyas casas.

Tu mai te quiere por lo que yes, y no por lo que le regales.

*Un pochon vale más que mil colonias

*Un abrazo vale más que o millor bolso de moda

*Una morisqueta vale más que un bono de masaches

*Clucar-le un uello vale más que o millor best-seller

*Una riseta vale más que un ramo de flors

Un pochon, un abrazo, una morisqueta, clucar un uello y una riseta… no tien pre*

Todo empieza cuando ves la luz por primera vez. Alguien te ha llevado en su vientre durante 9 meses. Es ella, es tu madre. Comienzas tus días alimentada por unos senos que también son de ella, de tu madre. Durante tus primeros años alguien te apoya, te acompaña y te protege como si fueras más que su propia vida, ella es tu madre.

Desde que naces, ella está ahí, es la parte incondicional de tu vida, la que lucha por que todo marche bien, la que de verdad está al pie del cañón, la que tristemente la mayoría de las veces es la que levanta y da vida a toda una casa y a la familia.

Desde A Clau Roya este es un día donde además de celebrar el día de todas las madres del mundo queremos alzar nuestras voces para apoyarlas, para abrir los ojos y animar a todas las mujeres a que salgan de sus hogares y no estén encerradas al servicio de la familia entera. Hasta hoy la mayoría de madres han cargado con todo el peso del hogar, permitido y favorecido por el poder y ánimo patriarcal del estado que poco ha hecho para animar a que las mujeres comiencen a tener una vida propia fuera de los hogares.

Tu madre te quiere por lo que eres, no por lo que le regales.

*Un beso vale más que mil colonias

*Un abrazo vale más que el mejor bolso de moda

*Una caricia vale más que un bono de masajes

*Un guiño vale más que el mejor best-seller

*Una sonrisa vale más que un ramo de flores

Un beso, un abrazo, una caricia, un guiño y una sonrisa… no tienen precio*

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s